follow me

Saturday, 19 November 2011

sedih !

stiap kali ary genap kau & aku kpel ,,,mcty ad pergaduhan di antara kau & aku .,. byk btul dugaan tok aku kn ,.,btw aku still sbr & redo dgn ujian trsbut ! owg s'lalu ckp biase di dlm perhubungan mesti ad pertelingkahan ,., mmg btul & tk bole di nafi kn .,. so aku hnye mampu tersyum :) skrg ny coz aku kne trime dgn aty yg tenang !
esk my dad blek uma so bole lha aku kua nan dy & hilang kn rse tension ny ! :D hee ~
mntk-II hari esk lbh bek dri hari ny ! :) amin !

just for dear !


Finally I found you
When my heart began to be doubtful
Finally I found you
When this basket to anchor

I hope you is
Answer all my worry
And let me
Love to end my life
So I close my soul
Have I with all the weaknesses
And when later you beside me
Do not ever tired to love me


aq terlalu syg an diri  dy & aku tk snggp khlgn dy .,. sempena nk wt dy trhbur ary ny aku ad sesuatu na bg khas tok dear je tw ! aku nk ko dengar & fahami setiap lirik lagu ny !
maaf kn aku if ary ny t'lah myakit kn aty kau .,.


  

how much I love you 
with all my heart
how much I love you
more than you know
syuuu Huuu .. ooo ... ooo ..

Live the inginku yourself
any time with me
as promised to you
I would never deny

I'm always near you
I'm always accompany your day
You have to know how much I
love you ... wow ...

how much I love you

No comments:

Post a Comment